+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

94%
Perfektní

dle 51 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    96%
  • Pohodlí

    97%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Petr Poledňák

jednotlivec, 8.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Boris Markin

dospělý pár, 9.9.2014

Русский

  • Celkové hodnocení
100 %
  • все понравилось мы там уже третий раз были

  • нет

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Elmira

mladý pár, 1.6.2014

Русский

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 5.2.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 24.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Marta Krůtová

jednotlivec, 13.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • som velmi spokojena i ked cena bola trochu vysoka

  • personal velmi ochotny

  • cesta a ceske drahy

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Krůtová,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste si pobyt u nás užila.

Naopak nás mrzí, že Vaše cesta zřejmě nebyla ideální. To jsme však schopni ovlivnit jen v omezené míře, ale přesto se o to snažíme.
Pokud byste se k nám rozhodla v budoucnu vrátit, můžete využít naší nabídky zvýhodněných jízdenek, v případě, že cestu s Českými drahami budete řešit přes nás, pokud jste tak nyní neučinila. Věřím, že by cesta v první třídě za zvýhodněné jízdné mohla být pro Vás příjemnější.

Děkujeme a budeme doufat, že nás v budoucnu opět navštívíte.

S pozdravem

Nora Schořovská
Guest Relation

Anonym

dospělý pár, 26.11.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Pobyt se nám líbil, bohužel vzhledem k současné situaci bylo zrušeno představení v divadle na které jsme se těšili.

  • Čistota a ochota personálu.

  • Nic nás nenapadá.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 2.11.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Bohumila Holzäppfelova

skupina přátel, 18.10.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Jitka Holubová

jednotlivec, 3.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Jiří Suchánek

dospělý pár, 10.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hotel je vynikajici a kvalita servisu, kuchyne a ubytovani je skutecne perfektni.

  • Gastronomie, bazen, kvalita snidani i veceri, pristup personalu a vysoka kvalita servisu.

  • Nejslabsi z celeho pobytu byla masaz, nejen ze se maserka nezeptala co chceme namasirovat a rovnou se vrhla na zada, ktera po masazi vypadala jako by je prejel parni valec. Ale myslim, ze by bylo dobre se obecne zeptat na aktualni zdravotni stav a intenzitu masaze (sportovni, relaxacni). Navic byla pani maserka velmi neprijemna a od zcatku nastvana. To bylo velmi neprijemne, myslel jsem ze se po covidove pauze bude na hosty vice tesit, ale opak byl pravdou.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Kadlec

dospělý pár, 28.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Vysoká úroveň služeb. Kvalitní strava podle moderních trendů. Vysoká úroveň lázeňských procedur včetně účinných masáží.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Tomáš Kuchynka

dospělý pár, 1.4.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Služby odpovídaly 5* hotelu. Snad jen procedury mohly být delší, konkrétně masáž. Jinak bylo vše perfektní.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 21.7.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Alena Ridvanová

dospělý pár, 30.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 14.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • viz hodnocení

  • viz hodnocení

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Renata Kuntscherová

dospělý pár, 20.6.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V pátek nám bylo sděleno, že v lázních nepoteče teplá voda a bude snížena teplota v bazénu. Tak jsme raději nešli vůbec, což při pobytu na dvě noci vnímám jako velké mínus. Z tohoto důvodu nemohu udělit plný počet hvězdiček.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Kuntscherová,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Ano, bohužel probíhala plánovaná odstávka vody v celém městě. Nicméně jsme se snažili technicky zajistit, jak jen bylo v našich silách, aby to naši hosté nepocítili. Ohřev vody jsme zajišťovali sami. Voda v bazénu klesla z 32 stupňů na 29 stupňů, což je stále v normě.
Velice nás mrzí Vaše zklamání. Chápu a omlouvám se.

Děkujeme za Váš pobyt.

S pozdravem

Nora Schořovská
Guest Relation

Anonym

dospělý pár, 14.2.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Se službami hotelu jsme byli spokojeni. Lékařku náš zdravotní stav evidentně nezajímal, jako samoplátci jsme ji asi obtěžovali. Ostatní personál byl velmi vstřícný a opravdu pečující.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,
děkujeme za Vaše hodnocení. Podle dostupných informací jsme dohledali Váš pobyt.
Dle MUDr. Gabriely Dipoldové CSc., která detailně prošla zápis MuDr. Špišákové, která Vás přijímala nic nenaznačuje tomu, že by Vás paní doktorka jakkoliv odbyla. Cituji: „Vše je podrobně v chorobopisu vypsáno, procedury v pořádku, provedeno i laboratorní vyšetření.“
Nicméně Váš dojem nás velice mrzí a omlouváme se. Celou situaci probereme i přímo s MuDr. Špišákovou.
Děkujeme za pochvalu ostatního personálu, velmi nás těší a s radostí ji vyřídíme.
Doufám, že se Vám pobyt u nás jinak líbil a že nás třeba v budoucnu opět navštívíte.

S pozdravem

Nora Schořovská
Guest Relation

Anonym

jednotlivec, 21.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Služby Vídeňské kavárny, personál zajišťující procedury, vysoká kvalita jídla

  • Personál u bazénu Hvězda v neděli 19.12. Dáma v ukončila provoz ve 20:50 tím ze žrádla světla; přestože v bazénu byli lidé . Myslím ze stačilo informovat hosty ze se za 10 minut zavírá

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 17.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9