+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 51 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    97%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Cyprián Daniel

Einzelreisender, 29.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 26.11.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pobyt se nám líbil, bohužel vzhledem k současné situaci bylo zrušeno představení v divadle na které jsme se těšili.

  • Čistota a ochota personálu.

  • Nic nás nenapadá.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Hana Študentová Kordová

Einzelreisender, 21.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 19.11.2021

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byly jsme na lázeňské dovolené s mojí maminkou a obě jsme se shodly,že vše bylo super.Opravdu, bez přehánění.

  • Co se týče pokoje,tak byl příjemně pohodlný,líbilase nám koupelna, kvalitní povlečení a úklidový servis .Speciálně jsem ráda, že se dá snadno a rychle otevřít okno.,(v nově postavených hotelech jsou bohužel pouze zabudované klimatizace) 5 hvězdiček. Co se tyče služeb…léčebných procedur a kvality prostředí tak dáváme 5 hvězdiček, čistota, teplo, a i toalety ve veřejných prostorách byly vyloženě voňavé a doslova vítací.5 hvězdiček. Personál počínaje panem doktorem a paní doktorkou , přes maséry, obsluhy u minerálních koupelí a suchých plyn.lázních byli vstřícní, naslouchajici,a profesionalni. Časově zvládali procedury.(i když my dvě jsme jednou pˇrisly pozdě)5 hvˇezdiˇcek Restaurace …snídaně a večeře to byla pohádka, 5 hvězdiček

  • Řekla bych co bych vylepšila… ve chvíli kdy potvrdim objednávku a zaplatím…rada bych viděla ceník dalších “přidavných “služeb jako manikúra , pedikúra atd abychom se objednaly ještě dříve než přijedeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Lucie Felker

Einzelreisender, 8.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alena Máchová

Älteres Paar, 5.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel úžasný, personál milý, péče úžasná

  • Římské lázně a celý wellnes, pečující a velmi pozorný personal

  • Chybí info o možnostech parkovani

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Máchová,
děkujeme za vaše skvělé hodnocení. Budeme se těšit na vaši příští návštěvu.
S informacemi ohledně parkování jsme Vám pro příště k dispozici.


Management hotelu

Anonym

Älteres Paar, 2.11.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Bohumila Holzäppfelova

Gruppe von Freunden, 18.10.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jitka Holubová

Einzelreisender, 3.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Vlasta Kalová

Älteres Paar, 29.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
4

Tibor Janura

Einzelreisender, 27.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Blanka Pouchová

andere Gruppe, 20.9.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velice vstřícný a vysoce kompetentní personál na recepci a v restauraci, skvělé ubytování, procedury vynikající a perfektně provedeny. Vysoce hodnotím i snídaně a večeře. Tento hotel jsme si vybrali hlavně z důvodu umístění římských lázní, které jsou úžasné. Pobyt předčil naše očekávání. Určitě se velice rádi vrátíme v následujícím roce.

  • Nemám co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Pouchová,
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás vaše spokojenost a těšíme se na Vás opět v příštím roce.
Management hotelu

Jindřiška Dlugošová

Einzelreisender, 30.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Lenka Ciganikova

Einzelreisender, 25.8.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem nadšená, prostředí, stravování, milí personál

  • Římské lázně, hotel, restaurace, kolonáda, park, není místo, co by nestálo za pochvalu

  • Opravdu nic

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Karel Kučera

Älteres Paar, 23.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jarmila Flachsová

andere Gruppe, 24.7.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiří Suchánek

Älteres Paar, 10.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel je vynikajici a kvalita servisu, kuchyne a ubytovani je skutecne perfektni.

  • Gastronomie, bazen, kvalita snidani i veceri, pristup personalu a vysoka kvalita servisu.

  • Nejslabsi z celeho pobytu byla masaz, nejen ze se maserka nezeptala co chceme namasirovat a rovnou se vrhla na zada, ktera po masazi vypadala jako by je prejel parni valec. Ale myslim, ze by bylo dobre se obecne zeptat na aktualni zdravotni stav a intenzitu masaze (sportovni, relaxacni). Navic byla pani maserka velmi neprijemna a od zcatku nastvana. To bylo velmi neprijemne, myslel jsem ze se po covidove pauze bude na hosty vice tesit, ale opak byl pravdou.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Vít

Älteres Paar, 16.3.2020

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslav Kadlec

Älteres Paar, 28.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vysoká úroveň služeb. Kvalitní strava podle moderních trendů. Vysoká úroveň lázeňských procedur včetně účinných masáží.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Petr Poledňák

Einzelreisender, 8.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10