+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 51 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    97%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 16.2.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavel Michalek

Einzelreisender, 13.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Yvona Salaďáková

Einzelreisender, 3.11.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vyjímečný hotel v krásném a klidném prostředí přímo u kolonády

  • Římské lázně, historické prostory hotelu, vynikající kuchyně, velmi ochotný a příjemný personál, obzvláště paní na Spa recepci.

  • Omezený provoz saun přes týden, nefungovala ani parní sauna. Na suché uhličité koupeli při relaxaci hlučné otevírání dveří personálu. Při mokré uhličité koupeli silné bouchání kotle, to ale asi nejde ovlivnit…Jinak vše na výbornou.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Salaďáková,

děkujeme Vám za Vaši upřímnou recenzi. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Vaše návrhy na zlepšení velice ráda předám hotelovému managementu. Spokojenost našich hostů je pro nás zásadní.
Doufáme, že Vás v budoucnu brzy znovu přivítáme!

S pozdravem

Sarah Al Hamesha
Guest Relations

Alena Ridvanová

Älteres Paar, 30.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Karel Kučera

Älteres Paar, 23.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ludmila. Voborníková

Einzelreisender, 19.7.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Naprostá spokojenost.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Voborníková,

velmi Vám děkujeme za Vaši recenzi. Budeme rádi, když se nás v budoucnu rozhodnete znovu navštívit!

S pozdravem

Sarah Al Hamesha
Guest Relations

Anonym

Einzelreisender, 21.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dekuji za krásný víkend. Moc mě překvapila kvalita sluzeb

  • Vstřícnost personalu

  • Chování některých hostů, ale to neovlivnime

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jan Bláha

Einzelreisender, 21.11.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Oáza klidu a relaxu v nádherném prostředí.. strava, procedury , lázně - 5* z 5 :-) čistota a ochotný personál.

  • fitcentrum , léčivé prameny

  • není co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 24.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • viz hodnocení

  • viz hodnocení

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Michaela

Älteres Paar, 6.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Naprostá spokojenost☀️

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 8.7.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Renata Kuntscherová

Älteres Paar, 20.6.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • V pátek nám bylo sděleno, že v lázních nepoteče teplá voda a bude snížena teplota v bazénu. Tak jsme raději nešli vůbec, což při pobytu na dvě noci vnímám jako velké mínus. Z tohoto důvodu nemohu udělit plný počet hvězdiček.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Kuntscherová,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Ano, bohužel probíhala plánovaná odstávka vody v celém městě. Nicméně jsme se snažili technicky zajistit, jak jen bylo v našich silách, aby to naši hosté nepocítili. Ohřev vody jsme zajišťovali sami. Voda v bazénu klesla z 32 stupňů na 29 stupňů, což je stále v normě.
Velice nás mrzí Vaše zklamání. Chápu a omlouvám se.

Děkujeme za Váš pobyt.

S pozdravem

Nora Schořovská
Guest Relation

Marta Krůtová

Einzelreisender, 13.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • som velmi spokojena i ked cena bola trochu vysoka

  • personal velmi ochotny

  • cesta a ceske drahy

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Krůtová,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste si pobyt u nás užila.

Naopak nás mrzí, že Vaše cesta zřejmě nebyla ideální. To jsme však schopni ovlivnit jen v omezené míře, ale přesto se o to snažíme.
Pokud byste se k nám rozhodla v budoucnu vrátit, můžete využít naší nabídky zvýhodněných jízdenek, v případě, že cestu s Českými drahami budete řešit přes nás, pokud jste tak nyní neučinila. Věřím, že by cesta v první třídě za zvýhodněné jízdné mohla být pro Vás příjemnější.

Děkujeme a budeme doufat, že nás v budoucnu opět navštívíte.

S pozdravem

Nora Schořovská
Guest Relation

Josef Koudelka

Einzelreisender, 4.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Junges Paar, 25.4.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

Květa Wolfová

Älteres Paar, 30.3.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Top všeho. Děkujeme.

  • Všechno. Nic nebyl problém. I počasí bylo asi v ceně. Mimořádně hezky.

  • Možná doporučit delší pobyt.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Mária Adamkovičová

Einzelreisender, 28.3.2022

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v Nových Lázních je sázka na jistotu - služby na vysoké úrovni a vše funguje na výbornou. Je to skvělý zážitek a opravdový relax.

  • Vysoká kvalita služeb, výborné jídlo, nádherné pokoje, skvělý wellness a hezké okolí.

  • Není co by se dalo vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 14.2.2022

Vysočina

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Se službami hotelu jsme byli spokojeni. Lékařku náš zdravotní stav evidentně nezajímal, jako samoplátci jsme ji asi obtěžovali. Ostatní personál byl velmi vstřícný a opravdu pečující.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Nové Lázně Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme za Vaše hodnocení. Podle dostupných informací jsme dohledali Váš pobyt.
Dle MUDr. Gabriely Dipoldové CSc., která detailně prošla zápis MuDr. Špišákové, která Vás přijímala nic nenaznačuje tomu, že by Vás paní doktorka jakkoliv odbyla. Cituji: „Vše je podrobně v chorobopisu vypsáno, procedury v pořádku, provedeno i laboratorní vyšetření.“
Nicméně Váš dojem nás velice mrzí a omlouváme se. Celou situaci probereme i přímo s MuDr. Špišákovou.
Děkujeme za pochvalu ostatního personálu, velmi nás těší a s radostí ji vyřídíme.
Doufám, že se Vám pobyt u nás jinak líbil a že nás třeba v budoucnu opět navštívíte.

S pozdravem

Nora Schořovská
Guest Relation

Anonym

Einzelreisender, 21.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Služby Vídeňské kavárny, personál zajišťující procedury, vysoká kvalita jídla

  • Personál u bazénu Hvězda v neděli 19.12. Dáma v ukončila provoz ve 20:50 tím ze žrádla světla; přestože v bazénu byli lidé . Myslím ze stačilo informovat hosty ze se za 10 minut zavírá

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8